Chanmi blog
2012年11月24日土曜日
Duffy
I like Duffy.
Duffy is teddy bear.
It is very cute!
It is a doll.
I have Duffy in my room.
1 件のコメント:
e.uemury
2012年11月24日 14:16
I don't know Duffy.
But, very cute.
I want Duffy doll.
返信
削除
返信
返信
コメントを追加
もっと読み込む...
次の投稿
前の投稿
ホーム
登録:
コメントの投稿 (Atom)
I don't know Duffy.
返信削除But, very cute.
I want Duffy doll.