2012年12月8日土曜日

my happy subway story

I use a subway.
I use it every day.
Because I go to school. 
I like a subway.
iPhone I use an on the subway.
I play a game.
Subway is hardly crowded.
I use a train with a friend.
I am glad to be together with a friend.
I listen to music in subway.
クリックすると新しいウィンドウで開きます

2 件のコメント:

  1. I`m not use subway!
    Usualy, I use Soubu line.

    I`m not suit for subway!!

    返信削除
  2. I'm not use subway
    I use soubu line
    I like sleep in train

    返信削除